Полезное:
Как сделать разговор полезным и приятным
Как сделать объемную звезду своими руками
Как сделать то, что делать не хочется?
Как сделать погремушку
Как сделать так чтобы женщины сами знакомились с вами
Как сделать идею коммерческой
Как сделать хорошую растяжку ног?
Как сделать наш разум здоровым?
Как сделать, чтобы люди обманывали меньше
Вопрос 4. Как сделать так, чтобы вас уважали и ценили?
Как сделать лучше себе и другим людям
Как сделать свидание интересным?
Категории:
АрхитектураАстрономияБиологияГеографияГеологияИнформатикаИскусствоИсторияКулинарияКультураМаркетингМатематикаМедицинаМенеджментОхрана трудаПравоПроизводствоПсихологияРелигияСоциологияСпортТехникаФизикаФилософияХимияЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
The Conflict between IP and Competition Law and its Reconciliation ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 8
The goals of the course are to provide the participants with the overview of controversies caused by the conflict between intellectual property law and competition law on the global market. · 27/Jun/2016 - 13/Jul/2016 · Master Level · Number of students: 20 · English · Graduate School of Law 68. THE LECTURE OF EXPLORING THE ARGUMENTS ON MULTI-CULTURALISM AND COEXISTENCE: OPENING SESSION AND LECTURE 1-3
This lecture explores the arguments on multi-culturalism and coexistence in order to provide a common dimension for educational social development studies in terms of several topics such as the studies of cultural politics and globalization, etc. · 21/Jul/2016 - 26/Jul/2016 · Graduate Level · Number of students: 80 · English · Faculty of Education, Hokkaido University 69. THE SEMINAR OF EXPLORING THE ARGUMENTS ON MULTI-CULTURALISM AND COEXISTENCE: SEMINAR 1-3 & CONCLUSIVE SESSION.
This seminar explores the arguments on multi-culturalism and coexistence in order to provide a common dimension for educational social development studies in terms of several seminars such as the studies of cultural politics and globalization etc. · 22/Jul/2016 - 27/Jul/2016 · Graduate Level · Number of students: 80 · English · Faculty of Education, Hokkaido University
|